
POZOSTAŁE USŁUGI
pompowanie kół – za darmo
- sprawdzenie stopnia zużycia łańcucha – za darmo
- regulacja przerzutki na linkę - od 25 zł szt.
- wymiana linki i pancerza - od 25 zł
- wymiana linki i pancerza z wew. prowadzeniem - od 40zł w zależności od sposobu prowadzenia
- montaż pianek wygłuszających + 25zł szt
- wymiana wolnobiegu/kasety - od 30 zł
- wymiana, skucie łańcucha - od 20zł
- wymiana korby - od 40 zł
- wymiana pedałów - od 30 zł
- wymiana widelca/amortyzatora - od 100 zł
(demontaż kokpitu, przebicie bieżni, skracanie rury, montaż kokpitu + regulacja hamulca)
- przycięcie rury sterowej - od 50 zł (z oszlifowaniem powierzchni i montażem gwiazdki)
- kasowanie luzów w sterach - od 20 zł
- serwis sterów klasycznych- od 50 zł
- serwis sterów z wewnętrznym prowadzeniem pancerzy- od 200zł ( demontaż kokpitu, odkręcenie zacisku hamulca dla uwolnienia przewodu, rozpięcie przedniego hamulca dla uwolnienia dolnego łożyska, ponowny montaż, ułożenie podkładek, przelanie hamulca, regulacja i kasowanie luzów)
- wymiana sterów klasycznych - od 60 zł
- serwis suportu/wymiana łożysk - od 60 zł
- wymiana suportu - od 60 zł
- naprawa gwintu helicolil w korbie ( razem z materiałami)- od 100zł
- montaż błotników pełnych na prętach- od 70zł komplet
- montaż bagażnika- od 30zł
montaż akcesorii: podpórki, siodełka, licznika, chwytów, błotników na obejmie- od 20zł szt
- ekspertyza roweru do ubezpieczalni ( przegląd roweru, sprawdzenie wrażliwych elementów, kosztorys naprawy, wystawienie pisma z pieczątką) - od 100zł
- montaż konwersji E-BIKE kit Bafang- od 1000zł (demontaż roweru, wykonanie dodatkowych punktów montażowych baterii na ramie, wykonanie adaptacji ramy pod silnik, testy i diagnostyka)
- diagnostyka / upgrade oprogramowania BOSCH- od 150zł
- regulacja przerzutek elektronicznych (Di2, AXS itd.) + upgrade/diagnostyka - od 150zł
SERWIS RAMY
- Toczenie tulejek montażowych na 1 oczko dampera:
-od 100zł (materiał aluminium)
-od 150zł ( materiał stal)
uwaga: w przypadku indywidualnych offsetów, parametrów lub szerokości, cena może wzrosnąć
- naprawa nitonakrętki ramy (bidon)- 40zł szt/
uwaga: rozbiórka ramy potrzebna do wyciągnięcia pozostałych elementów liczona osobno i indywidualnie
- planowanie powierzchni suportu- od 80zł
- planowanie przylgni sterów- od 80zł
- gwintowanie suportu “od zera” - od 200zł
- poprawienie “czystości” gwintu- 50zł
SERWIS RAMY FULL SUSPENSION:
- serwis ramy bez demontażu łożysk (kontrola luzów/łożysk, czyszczenie, uzupełnienie smaru, montaż - 40zł od punktu ( punkt- jest to oś obrotu patrząc z boku na ramę)
- serwis ramy z demontażem i wymianą łożysk (demontaż ramy, skompletowanie nowego zestawu łożysk, uzupełnienie smaru w nowych łożyskach, wprasowanie, montaż) - 50zł od punktu
demontaż osprzętu/pancerzy/przewodów/potrzebne regulacje liczone osobno według standardowego cennika
UWAGA: Prosimy o terminowe odbieranie rowerów po naprawie.
Za nieodebranie roweru w terminie dłuższym niż 2 tyg od dokonania naprawy naliczana będzie opłata 100 zł/msc