top of page
23632118_1358944004217725_82885330664921

POZOSTAŁE USŁUGI

pompowanie kół – za darmo
- sprawdzenie stopnia zużycia łańcucha – za darmo

 

- regulacja przerzutki na linkę - od 30 zł szt.

- wymiana linki i pancerza - od 30 zł

- wymiana linki i pancerza z wew. prowadzeniem - od 50zł w zależności od sposobu prowadzenia

- montaż pianek wygłuszających + 25zł szt

- wymiana wolnobiegu/kasety - od 30 zł

- wymiana, skucie łańcucha - od 25zł

- wymiana korby - od 40 zł

- wymiana pedałów - od 30 zł

- wymiana widelca/amortyzatora - od 100 zł
(demontaż kokpitu, przebicie bieżni, skracanie rury, montaż kokpitu + regulacja hamulca)

- przycięcie rury sterowej - od 50 zł (z oszlifowaniem powierzchni i montażem gwiazdki)

- kasowanie luzów w sterach - od 30 zł
- serwis sterów klasycznych- od 60 zł

- serwis sterów z wewnętrznym prowadzeniem pancerzy- od 200zł ( demontaż kokpitu, odkręcenie zacisku hamulca dla uwolnienia przewodu, rozpięcie przedniego hamulca dla uwolnienia dolnego łożyska, ponowny montaż, ułożenie podkładek, przelanie hamulca, regulacja i kasowanie luzów)

- wymiana sterów klasycznych - od 60 zł

- serwis suportu/wymiana łożysk - od 70 zł
- wymiana suportu - od 70 zł

- naprawa gwintu helicolil w korbie ( razem z materiałami)- od 100zł

 

- montaż błotników pełnych na prętach- od 70zł komplet

- montaż bagażnika- od 30zł

montaż akcesorii: podpórki, siodełka, licznika, chwytów, błotników na obejmie- od 20zł szt

- ekspertyza roweru do ubezpieczalni ( przegląd roweru, sprawdzenie wrażliwych elementów, kosztorys naprawy, wystawienie pisma z pieczątką) - od 120zł

- montaż konwersji E-BIKE kit Bafang- od 1000zł (demontaż roweru, wykonanie dodatkowych punktów montażowych baterii na ramie, wykonanie adaptacji ramy pod silnik, testy i diagnostyka)

 

- diagnostyka / upgrade oprogramowania BOSCH- od 150zł

- regulacja przerzutek elektronicznych (Di2, AXS itd.) + upgrade/diagnostyka - od 150zł
 

SERWIS RAMY

- Toczenie tulejek montażowych na 1 oczko dampera:

-od 150zł (materiał aluminium)

-od 200zł ( materiał stal)

uwaga: w przypadku indywidualnych offsetów, parametrów lub szerokości, cena może wzrosnąć

- naprawa nitonakrętki ramy (bidon)- 50zł szt/

uwaga: rozbiórka ramy potrzebna do wyciągnięcia pozostałych elementów liczona osobno i indywidualnie

- planowanie powierzchni suportu- od 80zł

- planowanie przylgni sterów- od 80zł

- gwintowanie suportu “od zera” - od 200zł

- poprawienie “czystości” gwintu- 50zł

 

SERWIS RAMY FULL SUSPENSION:

- serwis ramy bez demontażu łożysk (kontrola luzów/łożysk, czyszczenie, uzupełnienie smaru, montaż - 50zł od punktu ( punkt- jest to oś obrotu patrząc z boku na ramę)

- serwis ramy z demontażem i wymianą łożysk (demontaż ramy, skompletowanie nowego zestawu łożysk, uzupełnienie smaru w nowych łożyskach, wprasowanie, montaż) - 80zł od punktu

demontaż osprzętu/pancerzy/przewodów/potrzebne regulacje liczone osobno według standardowego cennika

 

UWAGA: Prosimy o terminowe odbieranie rowerów po naprawie.

Za nieodebranie roweru w terminie dłuższym niż 2 tyg od dokonania naprawy naliczana będzie opłata 100 zł/msc

©2021 by BikeGaraż.

bottom of page