top of page
23632118_1358944004217725_82885330664921

POZOSTAŁE USŁUGI

pompowanie kół – za darmo
- sprawdzenie stopnia zużycia łańcucha – za darmo


- regulacja przerzutki na linkę - od 25 zł szt.

- wymiana linki i pancerza - od 25 zł

- wymiana linki i pancerza z wew. prowadzeniem - od 40zł w zależności od sposobu prowadzenia

- montaż pianek wygłuszających + 25zł szt

- wymiana wolnobiegu/kasety - od 30 zł

- wymiana, skucie łańcucha - od 20zł

- wymiana korby - od 40 zł

- wymiana pedałów - od 30 zł


- wymiana widelca/amortyzatora - od 100 zł
(demontaż kokpitu, przebicie bieżni, skracanie rury, montaż kokpitu + regulacja hamulca)

- przycięcie rury sterowej - od 50 zł (z oszlifowaniem powierzchni i montażem gwiazdki)

- kasowanie luzów w sterach - od 20 zł
- serwis sterów klasycznych- od 50 zł

- serwis sterów z wewnętrznym prowadzeniem pancerzy- od 200zł ( demontaż kokpitu, odkręcenie zacisku hamulca dla uwolnienia przewodu, rozpięcie przedniego hamulca dla uwolnienia dolnego łożyska, ponowny montaż, ułożenie podkładek, przelanie hamulca, regulacja i kasowanie luzów)

- wymiana sterów klasycznych - od 60 zł


- serwis suportu/wymiana łożysk - od 60 zł
- wymiana suportu - od 60 zł


- naprawa gwintu helicolil w korbie ( razem z materiałami)- od 100zł


- montaż błotników pełnych na prętach- od 70zł komplet

- montaż bagażnika- od 30zł

montaż akcesorii: podpórki, siodełka, licznika, chwytów, błotników na obejmie- od 20zł szt

- ekspertyza roweru do ubezpieczalni ( przegląd roweru, sprawdzenie wrażliwych elementów, kosztorys naprawy, wystawienie pisma z pieczątką) - od 100zł


- montaż konwersji E-BIKE kit Bafang- od 1000zł (demontaż roweru, wykonanie dodatkowych punktów montażowych baterii na ramie, wykonanie adaptacji ramy pod silnik, testy i diagnostyka)


- diagnostyka / upgrade oprogramowania BOSCH- od 150zł

- regulacja przerzutek elektronicznych (Di2, AXS itd.) + upgrade/diagnostyka - od 150zł

SERWIS RAMY

- Toczenie tulejek montażowych na 1 oczko dampera:

-od 100zł (materiał aluminium)

-od 150zł ( materiał stal)

uwaga: w przypadku indywidualnych offsetów, parametrów lub szerokości, cena może wzrosnąć



- naprawa nitonakrętki ramy (bidon)- 40zł szt/

uwaga: rozbiórka ramy potrzebna do wyciągnięcia pozostałych elementów liczona osobno i indywidualnie


- planowanie powierzchni suportu- od 80zł

- planowanie przylgni sterów- od 80zł

- gwintowanie suportu “od zera” - od 200zł

- poprawienie “czystości” gwintu- 50zł


SERWIS RAMY FULL SUSPENSION:

- serwis ramy bez demontażu łożysk (kontrola luzów/łożysk, czyszczenie, uzupełnienie smaru, montaż - 40zł od punktu ( punkt- jest to oś obrotu patrząc z boku na ramę)

- serwis ramy z demontażem i wymianą łożysk (demontaż ramy, skompletowanie nowego zestawu łożysk, uzupełnienie smaru w nowych łożyskach, wprasowanie, montaż) - 50zł od punktu

demontaż osprzętu/pancerzy/przewodów/potrzebne regulacje liczone osobno według standardowego cennika

UWAGA: Prosimy o terminowe odbieranie rowerów po naprawie.

Za nieodebranie roweru w terminie dłuższym niż 2 tyg od dokonania naprawy naliczana będzie opłata 100 zł/msc

pozostałe usługi: Service
bottom of page